BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 17 May 2009

hari guru!

hmm...
dah lama tak tulis blog, jadi malam nih jugaklah nak tulis blog....
tapi rasenye penat mahu tulis..hmm....
:sleepy:haaa!
tapi malang nye banyak yg saye dah delete..hmm...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ha sekarang nih baru nak cite pasal HARI GURU...
tadi,baru balik dari warta...
mase kat warta lame sangat nak cari hadiah untuk teacher...
bile nak pilih tuh rase cam pening,sebab semua cantik sangat..
:dizzy:hihihi...
tibe-tibe je,
kak ilah dah panggil dah pun...
ingat nak ajak balik,rupanye bukan nak balik tapi nak tolong pilihkan hadiah...
okeh3 esok nanti saye sambung...
abg ajak dah suruh tutup komputer....


BERSAMBUNG

3 comments:

my name is syaima' said...

pening kepale akak tengok kucing tu berpusing.e..e...

m a i s a r a h said...

owh!
biarlah!itukan kucing yg sangat bijak!macam sarah!

m a i s a r a h said...
This comment has been removed by the author.